در چه صورت از مخزن آب  تک لایه استفاده میشود ؟ 

این مخازن از یک لایه پلی اتیلن که معمولا بیرنگ است تولید میشوند و در مکان هایی که نور مستقیم خورشید وجوی دارد مناسب نیستند ولی برای نگهداری مشتقات نفتی ، مواد شیمیایی ، حمل مایعات ،  و سمپاش بهترین گزینه اند و یا اینکه صرفا جهت دفنی استفاده گردد .

 

مزیت مخازن آب فوم دار نسبت به مخازن دیگر چیست ؟ 

این مخازن به دلیل داشتن یک لایه فوم ، دارای ضخامت و استحکام بیشتری نسبت به مدل های دیگر میباشند و لایه فوم باعث میگردد تا 60 درصد تبادل حرارتی کاهش یابدو ذخیره آب را از یخ زدگی و گرم شدن عایق نگه دارد .

 

دلیل استفاده از مخزن انبساط چیست ؟ 

بر اثر افزایش دما در موتورخانه و سیستم گرمایشي با آب، حجم آب افزایش می یابد. این حجم افزایش یافته باید  به فضایی هدایت شود تا هنگام سرد شدن سیستم و کاهش حجم آن، آب مجددا به درون سیستم گرمایشی بازگردد. به این فضا، مخزن یا منبع انبساط گفته مي شود از این پس از مخازن سوپر فوم مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا جهت مخازن انبساط استفاده میگردد .

 

آیا آب در داخل مخزن پلاستیکی یخ میزند ؟ 

بدون شک مخزن آب پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن مقاومت بیشتری در مقابل سرما دارد . اما قطعاً در شرایطی امکان یخ‌زدگی آب درون تانکر وجود دارد. شرایطی مثل دمای زیر صفر درجه سانتی گراد ، جریان نداشتن آب درون تانکر، عدم عایق‌بندی، استفاده از مخازن نامناسب و... که البته با استفاده از مخازن چهار لایه فوم دار مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا احتمال یخ زدگی آب به صفر میرسد .

 

آیا طعم و مزه آب در تانکر آب پلی اتیلن تغییر می‌کند؟

در ساخت تانکر آب پلاستیکی ، دقیقاً از همان جنس پلی اتیلنی استفاده می‌شود که در ساخت لوله‌های آب پلی اتیلنی استفاده می‌گردد. بر این اساس این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که به هیچ‌وجه نگران تغییر مزه و طعم آب در تانکرهای پلی اتیلن نباشید.

 

  آیا مخازن پلاستیکی بهداشتی هستند ؟

بلی ، تمامی مخازن مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا از مواد HD3840UA که مور تایید سازمان جهانی غذا و دارو (FDA  ) و همچنین سازمان استاندارد ایران ، و همچنین دارای پروانه ساخت بهداشت و سیب سلامت تهیه و ساخت میگردد .

 

مخزن فلزی بهتر است یا پلی اتیلن ؟ 

در جواب این پرسش باید بیان کرد که ، مخزن آب پلی اتیلن به دلیل داشتن مزایایی چون حمل آسان ، جا نمایی و نصب آسان راحت ، مقاومت در برابر رطوبت ، طول عمر بالا ، هزینه نگهداری پایین تر ، موجود بودن در ابعاد و اشکال متفاوت و هزینه تمام شده کمتر ، نسبت به مخازن فلزی ارجحیت دارد .

 

آیا مخازن پلی اتیلن ( پلاستیکی ) قابل ترمیم هستند ؟

بلی ، این مخازن در صورت بروز ترک یا شکستگی و سوراخ شدن قابل ترمیم با جوش پلی اتیلن هستند که با افتخار توسط نیروهای متخصص در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا انجام میشود .

 

آیا آب در مخازن پلی اتیلن جلبک میزند ؟ 

یکی از دلایل اساسی جلبک زدن آب تابش نور مستقیم خورشید میباشد ، پس در صورتی که از مخازن با یک لایه مشکی استفاده کنیم و همچنین درب مخزن مشکی باشد نور از مخزن عبور نمیکند در نتیجه از ایجاد جلبک جلوگیری میشود ، عامل دیگر ایجاد جلبک راکد بودن آب در مخزن در مدت زمان طولانی میباشد پس در صورتی که آب موجود در مخزن در گردش باشد این عامل نیز حذف میگردد و هم چنینی باعث میگردد آب داخل مخزن تازه تر بماند .

 

پمپ آب خانگی چیست؟

پمپ آب خانگی، جهت افزایش فشار آب منازل مسکونی ، اداری و تجاری ، ویلاها و آپارتمان ها به کار می رود . تعداد طبقات و واحد ها و همچنین متراژ هر واحد  عواملی هستند که در انتخاب پمپ خانگی موثر می باشند. در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا پمپ خانگی در توان های مختلف اعم از نیم اسب، یک اسب و ...  به مشتریان ارائه میگردد .

 

پمپ شناور چیست ؟ 

پمپ شناور یک محصول با طراحی منحصر به فرد است که برای چاه ها ، استخر ها و منابع و مخازن بزرگ ، با عمق مختلف مورد استفاده قرار میگیرد ، پروانه به کار رفته در پمپ های شناور میتواند در برش های شعاعی مختلف استفاده شود .